tisdag 20 mars 2012

Ledig dag!

Kör en liten mjukstart på veckan.. Så Idag är jag ledig! Har vart på arbetsförmedlingen en sväng och gjort ny handlingsplan.. Roligare ställen finns ju att gå på! 
Fick in lite oväntade pengar på kontot idag.. Så jag passade på att shoppa lite innan jag gick hem! Kände att jag behövde lite uppmuntran efter Af besöket och sen känner jag mej allmänt less idag.. 
Så det fick bli ett par nya träningsskor! Otippat! ;) Det enda kläder jag köper nu är träningskläder känns det som! Men enligt mej är nya kläder den bästa träningsmotivationen! 
Och har sneglat på dessa Nike free länge! 



Dom ska invigas redan ikväll.. Har ju haft ett spinning express pass inbokat och har även vart in och kikat i flera dagar efter en plats på core express innan.. Och idag fanns det så det fick bli dubbla pass idag! Härligt! 

Ett par nya vita converse står oxå högt upp på vill ha listan.. så får se om jag kanske klickar hem ett par sånna med innan dagen är slut! ;)

Nu: Lunchdags!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar