söndag 18 mars 2012

Pirrig kropp

Va konstig man blir så fort det börjar vankas vår.. Helt konstig i kroppen och knoppen! Idag är det inte ens soligt o fint men är helt pirrig och glad i kroppen ändå! :)


Gårdagen spenderades först hemma i soffan.. Kollade på film och läste bloggar! Sen svira jag om till premenad kläder och stoppade lurarna i öronen och tog mej ut för lite frisk luft! Varm och härlig vår luft! Tog linne och fleecetröja och det var lite för varmt.. Härligt! :) Dock blev det inte så lång promenad då jag hade bestämt träff med Anders på lilla K.. han var kaffe sugen och jag älskar ju stället så det var mysigt! :) Promenerade hem igen och stoppade i mej lite mat och sen packade jag med götta och åkte åkte till Anders för tv mys.. Gladiatorerna och Bröllopsfotografen! Härlig lördag! Dock så var jag liite sugen på vin men ekonomin sa tvärstopp så det får vänta! :) 


Idag blir en riktig slappdag.. Åkte och solade när jag åkte hem från Anders och sen har jag parkerat i soffan igen! Är lite sugen på en promenix men tror jag skippar.. Hostan blir inge bättre och jag kände igår på promenaden att det blev väldigt tungandat och tjockt i bröstet ibland.. hade även bokat in en timmes core imorgon kväll som jag avbokade nyss.. Känns det bättre imorgon så får det bli en promenad ist.. 
Däremot bokade jag in ett spinningexpress ist på tisdag kväll och hoppas det blir bra tills dess! 


Slänger in en bra truddelutt oxå.. favvisen på PWn nu så jag längtar ut mer när jag sitter o lyssnar på den! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar