söndag 18 mars 2012

Hemma spa

Har precis duschat mej skrynklig, smörjt in hela mej i bodybutter, lagt ansiktsmask! Sitter nu och ser ut som en smurf i fejset! :) Ansiktsmasken är verkligen knall blå!! Och helt suverän! Det är Make up stores mud mask jag använder.. Nu ska jag krypa ner under filten och hoppas att det visas något bra på tv innan det är dags att krypa till sängs! Perfekt söndag!





Nu börjar jag ångra mej att jag avbokade core passet imorgon.. Och säkert nån som redan norpat min plats nu då det var fullt när jag avbokade! Har jag tur så kanske nån avbokar imorgon om jag känner för att gå ändå.. 

Kvällsfikat får bli en sweetie.. Har ni smakat? Så fruktansvärt goda! Har aldrig vart så mycket för grapefrukt då jag tycker de är så beska.. Så en kollega tipsade om dessa! MUMS!! Beroendeframkallande! 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar