fredag 16 mars 2012

Friday

Jobbade förmiddag idag så fick helg redan 14.10.. Älskar dom fredagarna! :) Åkte hem och njöt av vädret! Kom hem och upptäckte att dom sopat gatorna här på gärdet! Då är det vår! Tog tag i disken på en gång jag kom innanför dörren och sedan svira om till träningskläder och gick mot sporthallen.. Ett core express stod på schemat!  Efter träningen så gick jag en liten omväg förbi solarieöarna! ;) Skön start på helgen!
Hade ju tänkt skippat träning idag då jag tycker jag börjar känna av en förkylning! Har hostat o hostat idag.. Men jag chansade och gick ändå.. Märks väl imorgon om man gjorde bort sej eller inte! Tycker det är så svårt att dra gräns över att träna med förkylning! Som som vet? 


Ikväll har jag bara suttit hemma i soffan o slappat.. Ibland är det skönt med fredagsmys för sej själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar