söndag 16 december 2012

Ja jag lever!!

Åh va trött jag blir.. här hade jag skrivit ihop ett långt inlägg och sen försvinner texten! Trött man blir! =p Får väl börja om då! Fast lite kortare! =p

Har glömt bort bloggen lite på slutet.. Eve påminde mej förra helgen att det var dags att uppdatera! :)

Jag tänker inte börja göra en resumé om allt som hänt sedan sist utan jag börjar från den här helgen! :)

I fredags så åkte jag och handlade klart mina julklappar.. så nu är det klart! :) Sen blev det fredagsmys med bästis och hennes systerbarn och lillasyster! Hemmagjord pizza, godis, julmust och tv! :)

I lördags var det jobblördag.. hade en kaotisk dag så det var lite extra skönt när man fick gå hem den dagen faktiskt! =p Åkte hem och slängde mej i soffan det första jag gjorde! :) Kollade på sista programmet av så mycket bättre.. Tråkigt att det är slut! Det måste ju va det bästa programmet som någonsin gjorts? :)

Idag har jag vart hemma och grejat på lite.. Och sen kl 16 var det dags för ett pass kettlebell.. Helt sjukt jobbigt var det idag! hade ätit lite för dåligt under dagen och det gjorde det inte lättare kan jag säga! :) Men nu efteråt känns det det bra! :)
Nu ligger jag i soffan och kollar på musikhjälpen! Helt grymt att Sverige har samlat in över 23 000 000:- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag måste ju skryta lite över min hemby Edsbyn oxå som har samlat in över 80 000:- !!! Så i och med detta blev sveriges generösaste ort! :) Detta med hjälp av två eldsjälar Emma och Linda som har stått utanför Ica hela dagarna varje dag.. I -28 och i snöväder! Bra gjort! :) 

Detta får räcka för idag.. Och det kommer inte ta lika lång tid tills nästa inlägg kommer! ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar