lördag 22 december 2012

Dan före dan före dopparedan..

Blev det där rätt tro? :p ja det är snart julafton iaf! :)

Idag är jag ledig iaf.. väldigt skönt efter några hektiska dagar på ica! Helt galet vilken helg det här är.. snacka om köphets!! Det handlas massa mat och grejer så man blir helt klen.. Man får lite ont i magen när man tänker på de stackars familjer som knappt får den vanliga vardagen att gå ihop vilken stress dom borde känna för den här helgen för att få råd med mat och julklappar! 

Jag började dagen med en liten sovmorgon och sedan gick jag mot sporthallen för ett pass functional moves! Har säkert sagt det förr men isf säger jag det igen.. det är så himla skönt att börja lördagen med ett träningspass.. Visst att det kan vara skönt att få känna att man har helgen ledig men det känns alltid liite bättre när man kommer iväg så här på helgen och tränar.. Och jag har ju hela dagen fri iaf! :) 

Nu har jag kollat igenom några avsnitt av julkalendern och ska göra mej lite käk.. kurr i magen!! Sen ska jag städa lite och sen blir det slapp i soffan och njuta av min lediga dag.. Imorgon är det jobbdags igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar