torsdag 17 maj 2012

hård dag på jobbet

Dagen har vart minst  sagt stressig! Började dagen med att somna om en skvätt efter jag stängt av alarmet.. Så det har vart stress från att ögonen slogs upp.. för andra gången! =p 
Var på frukten idag och kära värld vad det har handlats idag! Inte en lugn stund på hela dagen.. Så det känns i fötterna nu kan jag säga! ;) 


Igår var jag ledig hela dagen så jag umgicks med bästis hela dagen! :) Länge sen vi hade en heldag tillsammans så det var riktigt mys.. Det blev två promenader.. En på tu man hand och en med en fyrbent vän! =p Lite häng o solen, glass med jordgubbar, en tur på stan, kettlebell och sen avslutade vi dagen med en pizza och lite soffhäng! :) Kvalitetstid när den är som bäst! :) 
Eftersom vi längtas mycket till sommaren och häng på lenningeplayan så kom vi på att vi skulle investera i en sån här;


Nyheter - Frozzypack - matlåda med kyla i 7 timmar

Frozzypack - matlåda med kyla i 7 timmar

Matlådans lock innehåller en kylbevarande gelé som efter 10 timmar i frysen garanterar fräsch mat upp till 7 timmar. Förvara locket i frysen så har du alltid tillgång till den perfekta matlådan när du ska iväg ut i värmen. 




Perfekt att ha på stranden ju! Kan man slopa kylväskan! :) Så nu har jag beställt oss en varsinn härifrån! Så då vart det bara att invänta sommaren! :) Förra sommaren blev det alldeles för många "plockaegensalladpåica" som fick följa så nu ska här göras egen sallad att ta med! Så på så sätt så har vi ju tjänat in lådan i ett nafs! :) 

Har länge tänkt beställa ett abonnemang till mobilen men inte riktigt bestämt vart ifrån.. Men ikväll tog jag saken i akt och beställde ett från telia.. Och en Iphone fick det oxå bli! ;)  Hoppas jag blir nöjd med både abonnemanget och iphonen nu då.. svårt o veta vad man ska ha.. 

Nu tänker jag snart börja smyga mot sängen.. Jobbar 10-21.30 imorgon så sömnen kommer väl behövas antar jag! :)

1 kommentar:

  1. gud vilket bra tips och vilken bra uppfinning =D

    SvaraRadera