torsdag 24 maj 2012

En månad kvar..

till sämäster! ;) nedräkningen har börjat! Och jag hoppas verkligen att det här vädret håller i sej exakt hela sommaren! :)


Massa jobb har det varit och kommer att bli den här veckan.. Då är det bra att veta att det snart är semester så går det lite lättare.. Men lite tråkigt när det är fint väder och en massa man vill göra som inte hinns med.. Träningen blir ju helt klart lidande tyvärr.. 


i tisdags var vi ju till gävle och sprang vårruset.. Superkul!! :) Dock fick jag håll och kunde inte springa hela vägen men är rätt nöjd ändå! synd bara att jag blev påmind dagen efter om att hålla i en sten när man springer för att slippa håll!?! Hur detta nu kan va möjligt men när jag var "liten" och fick håll funka det ju jämt! hur konstigt är inte det? Så det ska testas i fortsättningen! :) 
Trodde jag skulle ha världens träningsvärk dagen efter men det var bara vristerna jag kände av.. men imorse var det stela ben som gick nerför trappen hos mamma o pappa.. Kom lite i efterskott sådär! ;) bena hade nog lätt klarat sej med en promenad idag men idag var även ända dagen den här veckan då det passade att gå och träna.. Så jag slog till med ett spinningexpress istället.. Kändes ju liite tråkigt att gå ner i källarn på nordic när solen sken som aldrig förr ute! =p men så kan de va.. :)


Efter passet gick jag hem och tog en dusch och sen har jag hängt med Jerry ikväll.. Det blev en middag på combigrillen.. Kändes ju lagomt bra direkt efter ett träningspass men va tusan.. jobbar ju kväll fredag, lördag och söndag så kommer ju inte bli nå götta i helgen så då kunde jag ju ta det idag ist! ;) sen har vi vart ute och glidit bil, vart och hälsat på hasse i garaget och sen suttit på maxparkeringen som två fån och snackat skit! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar