fredag 11 maj 2012

Fredag!

Efter att ha jobbat tio dagar i sträck igen så har jag äntligen fått helg! :) Skönt kan jag lova! Har vart så fruktansvärt trött hela dan! När jag kom hem var det bara att svira om och gå mot sporthallen för ett pass core xpress! Länge sen jag körde ett xpress pass i core så kändes lite fjuttigt.. =p Tröttheten var som bortblåst så jag gick hem och bytte om igen och tog en liten PW  på 40 minuter i duggregnet oxå! :) Benen ville längre men magen skrek efter mat så det fick räcka! 
Resten av kvällen tänker jag tillbringa i soffan! Imorgon väntar ett functional moves pass.. har inte stått vilken ledare det vart så blev glad när jag gick in och kolla nyss och såg att det var Annelie som skulle ha det! Då vet man att det kommer bli svettigt! :)


Resten av helgen är oplanerad än så länge! Så får se hur den slutar! :)


Igår lämnade jag in bilen på verkstan igen.. För sista gången på länge förhoppningsvis för nu har den kostat på took för mycket pengar! Usch och fy! Hatar att lägga ut pengar på bilen! Hade sån tur att dom åkte och besikta den åt mej oxå! Så nu är det fritt fram ett år igen! :)


Fick mitt schema för i sommar idag med.. Och det visade sej att jag får vara ledig på midsommarafton.. så jag får semster redan på torsdagen! Tre dagar längre semester alltså! :) Ibland blir man glad för lite.. =p Känns kul att äntligen kunna hitta på nå "riktigt" en midsommar då jag har jobbat den i flera år och fått planera därefter! 



1 kommentar:

  1. På midsommar är du min.. heeela dagen :) Då ska vi göra nåt mysigt! :)

    SvaraRadera