tisdag 27 december 2011

Sådärja, då var julen undanplockad och står och väntar på vinden tills det är dags att julpynta igen.. Det är ju bara 11 månader kvar! ;)
Nu väntar jag på att golven ska torka sen ska få fram min nya hallmatta! :) Beställde en ny från ellos för n´n dag sen så nu ska den fram.. Ni ska få se resultatet sen! :)

Blev en tur till Majas cafè idag med Eve och sen Erikshjälpen.. Köpte en ljusstake på Majas och på erikshjälpen gick vi ut tomhänt! Så det blev billigt idag.. =p

Var på mobackes nyss oxå, slängde ju alla julblommor nu så behövde lite nytt! Men var lite dåligt där nu.. Mycket jul än! Men en till köksfönstret fick jag tag på iaf! :) Och en vas.. Köpte gamla silverbestick på erikshjälpen för länge sen som jag vill ha framme i en "burk" men har inte hittat någon burk än.. Har letat o letat på erikshjälpen men hittar aldrig nån.. Men nu hitta jag en vas på mobackes som ser lite ut som gamla konserveringsglas.. Så jag slog till på en sån! :)

"Köpte" en tavla igår oxå.. Gick ju med i bollnäs köp och sälj på facebook så igår hittade jag en jättefin tavla där.. för 60:- !! :) Den får ni se när jag köpt den på riktigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar