lördag 3 december 2011

När jag var på Camillas corner och köpte lilla vispskålen stod jag även och kollade på en "vas" hur länge som helst.. Men köpte aldrig för att jag inte visste vart jag skulle ha den.. Men sen ångrade jag mej för jag kom ju på flera ställen att ha den på.. Så dagen efter så sprang jag upp dit på lunchen igen och köpte den Var bara en kvar och riktigt bra pris på den så vågade inte vänta! ;)
Så nu står den hemma hos mej.. Fast i påsen än! Får vänta med att komma upp till efter jul tror jag! :)



Igår var det dags för julbord med jobbet på tuppenz.. Sen väntade dans med larz kristerz! Kul att träffa alla utan svarta byxor och röda tröjor! ;) Blev en lugn kväll för en annan.. Hårdare för andra! ;) Lite segt att vara på krogen från kl sju till kl ett man annars hade jag rätt roligt! :)

Idag åkte jag på rusta med Eve och Jerry.. Jag skulle köpa ljusslinga till balkongen och Eve en vajer.. Så nu har jag pyntat balkongen oxå! Vette tusan om de blev bra men bättre än innan! :) Lite ljust blev de ju! :)

Nu väntar jag på min man.. Vi ska göra hemmagjord pizza och kolla på film o äta godis ikväll! :) Skön lördag med andra ord! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar