torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan..

Nu är det bara en dag kvar innan det är dags för lite jul ledigt.. :) Ska bli skönt! :) Har ju jämt haft max två dagar ledigt över jul eftersom jag har jobbat julafton i massa år.. Men i år tänker jag bryta traditionen och vara ledig på julafton.. :) Så då blir jag ledig till onsdag.. Och då börjar jag inte först fyra.. ;)

Jul stressen har hållt i hela veckan på jobbet.. Herregud hur folk handlar till jul!!! Vi har så fullt i kylrummen i charken så det är grejer till dörrarna! Lite drygt när man måste ha grejerna längst in i hörnen! =p Då är det bara att dra ut allt! ;) Fast å andra sidan så försvinner grejerna lika fort ur kylrummen så det gör ju inte så mycket! :)

Slog in lite julklappar ikväll när jag kom hem så nu är det gjort.. Hade inga julklappsadresser innan så vågade inte slå in dom utifall jag glömde vilka dom var till.. ;) Nu är det bara en klapp kvar som jag ska hämta på posten imorgon! ;)
Och nu väntar nog sängen.. Börjar ju åtta imorgon så måste ju upp i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar