lördag 21 april 2012

Lördag!

Fick äntligen helg igår efter 10 dagars jobb! Var välbehövligt tror jag.. Snön vräkte ner på tvären så jag åkte hem och hoppade i zipperallen och parkerade i soffan! La mej ner och drog upp dragkedjan så bara näsan var framme.. och somnade innan klockan ens var 20 och vaknade igen kl 24.. då var det bara att gå och borsta tänderna och byta soffan mot sängen och fortsatte sova! Och sov till klockan 7.30! alltså 12 timmars sömn! Så kan det gå! :)


Kl 10 var det dags för ett pass functional moves! Så himla skönt att börja helgen med ett träningspass! :)


Nu har jag nyss ätit lunch och ska börja göra mej iordning för att åka mot byn! Ska till mormor och morfar och äta för morfar fyllde 75 år i onsdags! :) 
Sen får vi se vad som händer efter.. Om det blir en till lugn kväll eller om det blir rajraj! 

1 kommentar:

  1. Skärpning kvinna! Jag vill ha uppdatering ;) Å sluta jobba hela helger.. Ja att du ska va ledig med mig ;)

    SvaraRadera