onsdag 18 april 2012

Shopaholic

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Har jag inställningen "jag får inte" så blir jag helt manisk och gör allt tvärtom! Den här månaden hade jag och Eve "köpstopp" Det gick sådär.. 


Wmns Nike Free Run+ 2 Nike Lightweight Running Shoes Vit/Grå

All Star Hi Canvas Converse Canvas Sneakers Vit

Roll Call Dri-Fit Cotton Rib Tank Nike Tank Tops Svart/Grön

Pop Art Tight Capri Nike Capris Grå/Röd/Svart

Heritage Gymsack Nike Sport Bags Grå/Grön


Jag har handlat mer än nånsinn.. Nästa månad ska jag ha som mål att handla så mycket som möjligt så kanske det funkar bättre! ;)

Och här kommer mitt självförsvarstal; ALLT var på rea utom Heat tabletterna! Och dom skulle jag ändå handlat så fort köpstoppet var över.. Converse MÅSTA jag ha ett par nya då mina andra är helt rutten, skitig och trasiga! Så ja.. dom hade jag oxå köpt då köpstoppet var över.. Och då hade jag fått betalat fullt pris! Linnet och tightsen har jag suktat efter i evigheter men blivit för snål.. Så nu när dom var på rea vore jag ju dum om jag inte slog till.. Eller hur? ;) "gympapåsen" var oxå på rea och jag har iaf tänkt köpa en ny väska som jag kan ha enbart till gym.. Väskan jag har nu släpar jag fram och tillbaka överallt så får packa i och ur hela tiden.. Och jämför man vad en väska skulle kostat så var ju gympapåsen superbillig! ;) Och Nike skorna.. ja.. Dom var jag värd! haha! 




1 kommentar: