onsdag 15 februari 2012

Konstiga drömmar

Jag har drömt så himla konstigt dom senaste månaderna.. Allt har känts så verkligt så när jag vaknat kan jag vara på jätte dåligt humör för att jag drömt nå dumt.. Eller så kan jag vakna och vara skitsur på nån för att jag drömt illa om personen.. Jätte jobbigt!


Inatt blev jag både glad och rädd av min dröm.. Jag drömde att jag skrapade fram tre tv-apparater på en triss.. Det var det glada! Sen drömde jag även att jag skulle få en lillebror.. Det var det rädda!! 
Så jag blev lite besviken när jag vaknade utan trissvinst men ganska glad ändå att jag inte ska få någon lillebror.. ;) Inget mot barn men en lillebror.. Nej tack! ;)


Såhär såg den ut men tv- apparaterna bredvid varann på översta raden..

Så jag är nog tvungen att köpa mej en triss imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar