tisdag 7 februari 2012

Dålig uppdatering!

Tog visst lite helg från bloggen.. Hoppsan!


Hämtade upp anders i lördags kväll.. så vi käkade väldigt sen middag och sen somnade vi i soffan till en film! Typiskt oss! Tog lite sovmorgon på söndan och sen kollade vi på bandy finalen.. attans vilken rysare de blev! Heja sverige och grattis till guldet! Det gjorde ni bra!! Efter kom Eve över en sväng på kaffe.. Blev sittandes i soffan o kolla på film.. Och bestämde oss för att gå på bio.. Det stod mellan En gång i phuket eller mästerkatten i 3D.. och det blev:



Man kan aldrig bli för gammal för barnfilm!! Dock var nog jag och Eve dom ända som var där utan barn.. Men den bjuder vi väl på.. ;) 
Före bion var vi på willys och handla götta till filmen.. Och ja.. även där sjönk man ju i åldern!


Hubbabubba och tablettask! 

Men filmen var iaf bra och nu har vi sett vår första film i 3D.. 

Igår jobbade jag hela dagen så blev inte många knop när jag kom hem! Gjorde middag och sen slängde jag ihop en chokladkaka.. Så nu har jag lite att ta fram ut frysen om det kommer oväntat besök! 
Slängde även ihop en ägg/tonfiskröra Àla PT Fia! Skitgott!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar