torsdag 9 februari 2012

Full fart mot helgen

Redan torsdag igen.. Hejohå va veckorna springer iväg! Men det gör inget! ;)
Började dagen som tidigare i veckan med en PW med fröken Lock.. Idag bytte vi "håll" när vi gick och tog rundan runt Ren ist! Underbart väder idag så man riktigt myste under promenaden! så härligt med lite sol!! 
Vi avslutade promenaden på sporthallen.. Jag lurade med Eve att boka ett pass Core imorgon! Spännande! Har aldrig varit på en gruppträning förut!! Men har "youtubat" lite och jag tror mina stackars klena magmuskler kommer hata mej efter det där passet.. Eller så kommer de älska mej för att de äntligen får arbeta lite! Tur jag ska sova hos mamma och pappa imorgon kväll utifall jag inte tar mej ur sängen på lördag! Haha! 


Nu ska jag göra mej redo för ett kvällspass på Ica! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar