tisdag 18 oktober 2011

Valpar

jag och resten av "charkgänget" var till Emelie igår och fick se hennes och Mickes nya hus! Helt otroligt vilket hus dom har köpt! Så himla fint! Och hon och jag har ju helt samma smak i inredning! Blev avundsjuk på varenda grej! ;) Och förutom huset kollade vi på hennes sju små valpar!! Åh fy tusan vilka söta! :) Hundvalpar måste ju vara det sötaste som finns! Hon har ju startat Bruksviljan, hundtjänst och kennel! Jätte duktig med hundar så har ni en olydig hund eller andra problem med din hund så har hon privat kurser ni kan gå! ;)

Valpar och mamma Bita
Sen fick ju gofika oxå.. :) Baka är hon oxå duktig på Emelie! Sen är det ju kul att träffa alla utanför jobbet ibland oxå! :)

Slutade jobba 14.10 igår så åkte hem till mamma och väntade eftersom vi skulle till emelie till kl 18! Passade på att rota runt lite i ladan och kom hem med ännu några grejer! En lite större korg och en potatishink! :) Var även ute och åkte volvo med lillebror.. Han köpte ju bil i söndags så nu har han både körkort och bil! :)

Idag har jag vart i sundsvall på kurs med jobbet.. Måste säga att den var väldigt givande så det var ju kul! :) Och ikväll när jag kom hem har jag målat lite.. Har ju haft ett halvmånebord i hallen men som nu ska stå i vardagsrummet.. Och när jag ställde det bredvid gungstolen så var ju det inte alls lika vitt som den var.. Så då fick det en omgång färg oxå! Och så har jag grundmålat bordet som jag hämtade hem från mamma! :)

Nu är det desperata hemmafruar på tv så jag ska slänga mej i soffan och kolla på de! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar