måndag 10 oktober 2011

Sovtajm..

Ska ta och hoppa i lopplådan nu så jag orkar upp och tvätta imorgon bitti.. Är ledig imorgon och det ska bli jätte skönt efter att ha jobbat i helgen.. och ett 11-21.30 pass idag! :) synd att det inte blev någon sovmorgon bara men den kan jag ta på onsdag när jag börjar fyra.. :)

Målade ett lager på byrån idag innan jag åkte och jobbade och målade lådorna nu när jag kom hem.. Så får det bli ett lager till imorgon och ett på onsdag så är den klar sen.. :) Bordet har jag inte börjat med än.. Tänkte ta en sak i taget så jag har att göra ett tag.. Så jag slipper få abstinens! ;)

Imorgon ska jag och Eve ha en LisaochEvedag! Det var jätte länge sen så det ska bli tokmysigt tycker jag! :) Får se vad vi hittar på mer än att leverera två kattungar! =p Eves syster Emmas katt som fått och två av dem blir bollnäsbor! :) Men det är ju tisdag så det blir säkert en tripp på erikshjälpen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar