torsdag 7 mars 2013

Världens sämsta..

Jag är helt värdelös på att blogga nuförtiden.. har till och med funderat på att ta bort bloggen några gånger.. Samtidigt så kan det ju va lite kul att ha den kvar med tanke på att den blir lite som en dagbok! Har även funderat på att byta "ställe" eller vad man säger.. får se hur det slutar.. :P

 Fick lite sportlov jag med och har vart ledig igår och idag! Började dagen med ett release pass på sporthallen.. Gick hem och städade hela lägenheten och sen dök jag ner i soffan och kollade på en film.. Fick lite dåligt samvete att jag låg inomhus när det var så fint väder ute så slängde om kläder och gick ut på en promenad! En saktare variant.. Jisses va halt det är på vissa ställen.. Höll på att ramla flera gånger! 
Ist för musik i öronen så fick det bli en podcast! Med Filip och Fredrik! Åhh vilka roliga killar (män?) Kom på mej flera gånger att gå runt och småfnissa för mej själv! ;) 

När jag kom hem blev det mellis och ett avsnitt "de halvt dolda". Eve skrev om den serien på sin blogg häromdan så jag blev sugen på att kolla.. Och nu ska jag strax göra mej iordning för ett pass functional moves! Sen när jag kommer hem ska jag testa att göra en lite nyttigare tjockpannkaka.. Hoppas hoppas hoppas den blir god! Jag som ääääälskar pannkaka! ;) 

2 kommentarer:

  1. Har du övergett din blogg? :( jag tycker det faktiskt inte är ok att skita i att uppdatera på ett halvår!

    SvaraRadera