måndag 20 augusti 2012

Ledig måndag!

Efter att ha jobbat hela helgen så var det riktigt skönt att få vara lite ledig idag!
Började med att ta sovmorgon innan det var dags att stoppa i sej lite frulle och göra sej redo för att gå till sporthallen för ett spinning express och core express! Idag började höstschemat på gruppträningar och det finns massor att välja på! Så himla skönt och roligt! En nyhet för hösten är deras nya pulssystem på spinningen! Så det var kul att prova på.. Man får ett numrerat pulsbälte och sen ser man pulsen på en skärmduk! :) så tummen upp för de!

Efter träningen gick jag hem och fixade lunch och spenderade några timmar i soffan och bara njöt av att vara ledig! När rastlösheten smög sej på så svirade jag och till träningskläder igen, gjorde en ny spotifylista och snörade på mej gympadojjor och tog en promenad i finvädret! Det hela slutade med att jag gått en mil innan jag var hemma! Gratis terapi! :)

Nu sitter jag i soffan igen och kollar på ensam mamma söker!

En helt perfekt ledig dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar